Jamuan Hari Raya di rumah saya untuk saudara mara terdekat....

>> Wednesday, September 23, 2009

Cucu Saudara,anak Jamaludddin yang saya ziarahi dahulu dah besar comel dah.......
Anak-anak menangis apabila terkunci di bilik belakang (Kelihatan Syamir,Afdhalia dan Ikram)

Ain pun menjerit dan menangis


Abang Adik,Angah,Chek raman dan Mak Munah berikhtiar membuka pintu bilik yang terkunci




Bergambar bersama keluarga isteri, Andak,Cikgu Zalifah,Wawa,Ins.Sallehuddin ,Yop,Emak,Cikgu Rasimah,saya(Cikgu Anuar),Cikgu Nur Azliana,Musa dan Kapten Ibrahim.




Seronok sungguh Kak Chik apabila saudara mara datang, kelihatan Haikal dan Ikram




Auni yang comel didukung oleh Opah Timah



Lagi gambar Auni




Jamuan Nasi Tengahari secara Buffet


Ohhhhh tunggu Tok Chu Alif nak Posing nie...


Wah gembiranya berhari raya apabila sanak saudara datang berhari raya di rumah saya pada 23 Sept 2009.(hari raya ke 4)


Walaupun terasa letih saya bersyukur kehadrat Allah kerana mempertemukan kami semua.


0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP