Suasana Hari Raya masih ada.

>> Tuesday, October 6, 2009

Sudah lama benar tak up-date blog ini. Minggu lepas sibuk juga dengan aktiviti. Sambutan rumah terbuka yang dianjurkan oleh kengkawan terdekat,berziarah ke rumah jiran-jiran.

Di samping itu, hari Sabtu lepas 3 Okt 2009 pergi ke MRSM Pasir Salak sebagai AJK Muafakat untuk menghadiri majlis Restu PMR dan bacaan Yassin. Sempat juga bertukar-tukar fikiran dengan Yang diPertua Muafakat Kolonel Prof Madya Mohd Tantawi Hj. Mohammad yang inginkan jamuan makan malam dilaksanakan pada awal November.

Hari Ahad pula mengajar di OUM Ipoh sampai tengahari selama 4 jam. Pelajar-pelajar Kohot 1 rasa seronok mengambil kursus yang saya ajar kerana pada tahun 2006 dulu pelajar-pelajar ini pernah mengambil kursus lain yang telah saya ajar.

Balik dari Ipoh Cikgu Kamaruzaman Din menelefon saya kerana ada rumah terbuka dan makan durian. Katanya Duriannya belum dikait pada pokoknya. Haaa......Haaaa.....

Nasib la pelajar UNIKL Manjung satu bas nak beraya ke rumah saya tak jadi datang kerana masalah transport pada hari Ahad lepas.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP