Yang pergi tetap pergi.... mati itu pasti....

>> Tuesday, August 4, 2009

Minggu ini dua orang sepupu meninggal dunia selang 3 hari. Hari Jumaat 31 Julai 2009 isteri sepupu Cikgu Rasimah telah meninggal dunia di hospital Specalist Centre akibat barah paru-paru dalam usia 41 tahun . Arwah meninggalkan 7 orang anak,yang kecil berumur 6 bulan dan yang sulung berada di tingkatan satu. Saya dan isteri sempat ke Bagan Datoh menziarahi jenazah di Sungai Tiang.

Subuh 3 Ogos pula, saya menerima panggilan telefon daripada anak saudara saya Cikgu Salmah di Setiawan dan SMS dari Noryati yang menyatakan Kak Zirah isteri sepupu saya telah meninggal dunia di Hospital Manjung dalam usia 51 tahun akibat sakit jantung,buah pinggang dan paru-paru. Sebelum itu saya telah dua kali menziarahi arwah di wad ICU/CCU.Kak Zirah dimasukkan ke hospital selama 18 hari.Sakit yang tidak dapat ditanggung sehingga pemergiannya. Semalam saya menziarahi suaminya (Ayah Aman) rasa sebak dihati sehingga bercucuran air mata.

Yang pergi tetap pergi meninggalkan kita....semoga roh mereka dicucuri rahmat dan di tempatkan ke golongan orang-orang yang soleh.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP