Tahniah kepada pelajar PJJ Life Long Learning UPM Ipoh......

>> Monday, August 10, 2009

11 Ogos 2009 merupakan hari Konvokesyen UPM bagi pelajar PJJ UPM bagi Bachelor Pendidikan di sebelah petang. Beberapa hari lepas saya telah diberitahu oleh bekas pelajar saya sewaktu saya menjadi Tutor di Life Long Learning Ipoh bahawa mereka akan menerima Ijazah pada hari tersebut.

Saya pernah mengajar mereka pada tahun 2006 hingga 2008 dahulu. Tahniah diucapkan kepada Cikgu Sapiah Ali, En. Rosli, Cikgu Norliza,Cikgu Anita yang telah bertungkus lumus untuk mengenggam segulung Ijazah yang diidam-idamkan.

Saya berasa puas kerana pelajar yang diajar dahulu semuanya mencapai kejayaan walaupun saya mengajar selama empat semester sahaja.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP