Pengalaman awal menjadi Guru Pelatih bagi menghadapi latihan mengajar di SRK Convent Green Lane Penang

>> Friday, October 9, 2009

Sewaktu saya berada di tahun 2 sebagai guru pelatih,saya dihantar untuk membuat latihan mengajar ke SRK Convent Green Lane Penang. Rupa-rupanya pengalaman pertama menjadi guru yang sebenar-benarnya bertitik tolak dari sini. Hari pertama murid memanggil saya Cikgu... terkejut juga.

Saya bersama-sama Bakri Bin Jamal,Lee Wai Pek,,Azhari Sidek begitu bersemangat menjalani latihan mengajar. Saya mengajar di tahun 4 emas rupa-rupanya mengajar anak pensyarah saya Faiznur Miskin yang selepas itu saya dengar menjadi jimnas di sukan SEA dengan menggondol beberapa pingat emas.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP