Kisah Mat Spring.

>> Sunday, June 28, 2009

Sewaktu menjadi mahasiswa USM, saya terkenangkan seorang sahabat baik yang digelar Mat Spring pada tahun 1991. Mat Spring nie sangat aneh, pelukisan wataknya,berambut keriting,kurus dan berjalan macam spring.

Suatu hari sewaktu pendaftaran kursus intensif pada hujung tahun saya ditempatkan di Desasiswa Damai. Kebetulan bilik saya dengan Mat spring bersebelahan. Pada waktu lapang,dia suka sangat bersembang dengan saya. Kadang-kadang tak kering gusi saya dibuatnya.

Dari hal yang kecil sampailah ke peringkat antarabangsa diceritakannya. Semuanya dia tahu. Sampai saiz kasut Presiden Amerika pun dia tahu. Sungguh aneh...


Mat...... Mat......

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP