Bercuti ke Kelantan

>> Wednesday, June 10, 2009

Hari ini merupakan hari yang ditunggu-tunggu oleh anak-anak saya,sebab 11 Jun merupakan hari untuk kami bercuti ke Kelantan. Kami dijangka bertolak dari Bota pada pukul 12.00 tengahmalam ini. Sebenarnya saya telah berhajat untuk sponser sebuah bas ke sana dan tempat penginapan seramai 40 orang untuk saudara mara sebelah saya dan sebelah isteri. Cuma 'Andak' rasa frust sebab esok (Jumaat) kena temuduga untuk confirm dan hanya isteri dan anak-anaknya yang pergi.
Kami akan pergi selama 2 hari satu malam dan dijangka menginap di Kota Baharu,pada malam besok. Saya lihat Yong dah menyiapkan beberapa acara sukaneka dan cabutan bertuah di sana nanti.
Saya menjangkakan badan akan letih apabila balik nanti pada tengahmalam Sabtu 13 Jun nanti kerana besoknya saya akan mengajar di Open Universiti pula. Tambahan pula saya telah menerima panggilan telefon daripada Pn Syariza OUM Kuala Lumpur untuk menggubal soalan peperiksaaan akhir bagi pelajar yang akan mengambil peperiksaan ulangan.Sebelum pergi soalan-soalan mesti disiapkan pada hari ini juga,kerana tarikh akhir penghantaran ialah 17 Jun ini.
Saya berdoa agar program ini akan berjalan dengan lancar dan perjalanan kami dilindungi Allah.

2 comments:

Admin June 11, 2009 at 2:10 AM  

Selamat pergi dan selamat pulang

white rose June 11, 2009 at 5:59 AM  

pengorbanan seorg ayah...ala, nti leh pegi lain kali plak...smoga berjaya dlm temuduga tuh...

~lalalala~

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP