Terima Kasih OUM...

>> Saturday, January 23, 2010

Jumaat 22 Januari 2010 saya menghantar skrip pelajar OUM yang telah selesai disemak ke OUM Kuala Lumpur. Sempat juga menjengok kenalan yang bertugas di OUM KL. Seperti Syariza Isahak dan Nova Eriza di Fakulti Pendidikan.Namun begitu besok saya akan mula mengajar di OUM bagi semester Januari 2010.
Minggu lepas Eksekutif Kanan OUM menelefon saya dan mempelawa untuk mengajar bagi semester Januari 2010 ini. Terima kasih yang tak terhingga kepada beliau kerana selalu mengambil berat tentang kebajikan Tutor macam saya ni.

Apabila saya semak nama pelajar pada senarai ramai yang sudah saya kenali. Ada rakan sekelas waktu bersekolah dahulu,rakan isteri di maktab dahulu dan isteri kawan pun ada.
Namun begitu kita haruslah profesional menghadapi situasi ini.
Sudah 4 tahun saya menjadi tenaga pengajar di OUM . Terima kasih OUM. Macam-macam tugas telah diberikan. Menjadi Penulis Modul, SME (Pakar Rujuk Kursus),penggubal soalan,menyemak skrip jawapan pelajar, Moderator Modul,Moderator Soalan Akhir.



1 comments:

roslaini saad January 24, 2010 at 4:57 AM  

bagaimana nak jadi tutor kat OUM ni...sayang juga ada ilmu tak dapat dikongsi...ke kena ada kroni..???

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP