Perginya orang yang dikenali dalam masa seminggu.

>> Sunday, August 22, 2010

Di samping umat Islam beribadah untuk mendapatkan pahala yang berganda di bulan Ramadhan ini,dua orang yang saya kenali telah pergi ke rahmatullah dalam masa seminggu. Yang Pertama merupakan bekas pelajar OUM Kohort 2 selama 5 semester saya mengajarnya bagi Major Kajian Sosial Cikgu Termizi Bin Mohamed Tahir yang menjadi Guru Besar SK Gunung Besaut 5 telah dijemput Allah Azzajawalla pada hari Rabu malam Khamis lepas. Beliau adalah pelajar OUM yang sangat saya hormati dan saya sayangi kerana pendiriannya.



Allahyarham En Termizi Bin Mohamed Tahir
Guru Besar SK Gunung Besout 5
ehsan:Blog Bila Labun Tua Berkata-kata
Sebagai Tutornya saya sempat memaklumkan kepada pihak Pengarah OUM Perak Dr. Richard Ng yang berjanji untuk memberi khairat kebajikan kepada keluarga beliau.
Keduanya bekas murid tingkatan 5 Sains 2 tahun lepas Emy Ezuwan yang meninggal dunia akibat kemalangan langgar lari pada hari Jumaat lepas. Kemalangan pada pukul 7.00 pagi dan dikejarkan ke Hospital Teluk Intan dan menghembuskan nafas terakhir pada jam 6.00 petang pada petang yang sama.
Kedua-duanya saya sempat berziarah. Sama-samalah kita sedekahkan Alfatihah kepada kedua-dua Arwah ini agar ditempatkan ke dalam golongan orang-orang yang soleh.

0 comments:

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Free Blogger Templates Wild Birds by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP